12 maart - Reisverslag uit Heatherbrae, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu 12 maart - Reisverslag uit Heatherbrae, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu

12 maart

Door: jac

Blijf op de hoogte en volg margriet en jac

12 Maart 2016 | Australië, Heatherbrae

Toen we vrijdag morgen opstonden regende het nog steeds, en niet zo'n klein beetje, we vertrokken en na 180km werd de lucht weer een beetje blauw. We hadden de tomtom ingesteld op Sydney, en ergens in een straat zei hij:" bestemming bereikt". Snel heb ik maar opera house ingesteld en hij bracht ons feilloos naar de parkeergarage onder het opera house.
geweldig gebouw, hebben we helemaal doorgelopen, veel winkeltjes en souveniers shops, theater zalen enz. Ik was echt niet de enigste met een selfie stick, want het barstte er van de Japanners.Toen we na de middag richting blue mountains wilde gaan om een motel te zoeken, bleek dit niet zo gemakkelijk te gaan. File, file en nog eens file dat schoot echt niet op, het werd later en later tot we om 18.00 uuor een hotel tegen kwamen en besloten het hier maar eens te wagen.De prijs was goed en de naam van het hotel beloofde ook heel veel. Hotel Grande view, uit het jaar 1850. De mensen waren vriendelijk en behulpzaam maar het eten had 't niveau van Drees en Iet aan de grens in betere tijden, en over het ontbijt van morgen zullen we maar niet praten. Maar toen we vanmorgen in de blue mountains aankwamen maakten het echte uitzicht weer alles goed. Het was een geweldige beleving, de hele morgen hebben we hier van mogen genieten.
Toen we verder reden naar 't noorden en de 32°C weer op de teller stond wilde we ons onderkomen zoeken in Newcastle maar door festiviteiten die daar dit weekend plaats vinden was alles bezet.Dus reden we verder naar Heatherbrae waar bij Motto Farm Motel weer een lekker bedje op ons wachten en gelukkig ook weer: wifi .

• 14 Maart 2016 - 08:21

Harrie Linssen:

Waar jullie dan nu, op dit moment precies, ook uithangen, jarig ben je toch wel. Jackie, van harte gefeliciteerd. Zo wil je toch eigenlijk wel ieder jaar jarig worden. Margriet en jij met je ventje.
    Geniet maar lekker verder. Hier zijn we vandaag ook weer aan een fantastische dag begonnen. Heeerlijke zon.

Lieve groet en een stevige hug.

Wanda en Har