19 maart - Reisverslag uit Forestdale, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu 19 maart - Reisverslag uit Forestdale, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu

19 maart

Door: jac

Blijf op de hoogte en volg margriet en jac

19 Maart 2016 | Australië, Forestdale

Officieel gaat op 1 maart hier de herfst van start maar det is alleen te merken dat er af en toe met krakende geweld de palmtakken naar beneden vallen.
Jos spaart ze bij elkaar tot hij de aanhangwagen vol heeft en dan naar puinplaats moet, zo ook voorgister morgen. Ik wist niet wat ik zag, duizenden Ibissen die van de stortplaats bezit hadden genomen. Ze worden hier niet voor niets
Garbage birds genoemd.
's middags kwamen vrienden van Jos en Francien op bezoek, een oud Hagenees, Anton en Inneke.was heel gezellig.
Gisteren morgen had Jos in alle vroegte al de boot achter de wagen gehangen en klaargemaakt voor een mooie tocht op de binnenwateren bij de Gold coast. Onvergetelijk, wat is het daar mooi.
Vandaag , zaterdag, zijn we uitgenodigd bij Jos jr.voor een BBQ.