10 maart - Reisverslag uit Gundagai, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu 10 maart - Reisverslag uit Gundagai, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu

10 maart

Door: jac

Blijf op de hoogte en volg margriet en jac

10 Maart 2016 | Australië, Gundagai

Toen we gisteren om 18.00 uur Jitske feliciteerde op haar eigen mobiele telefoon die ze een half uur geleden had gekregen voor haar verjaardag, was dat een heel bijzondere ervaringen met een trots gevoel.
Daarna hebben we ons laatste avondmaal genuttigd met Kim en Steven in 't dorp in 'n India's restaurant.
Want vanmorgen zijn we al vroeg vertrokken om nu langs de oostkust terug te keren naar Brisbane. De hemel huilde want het regende pijpestelen, alsof ze voelde dat we nog graag wat langer wilden blijven.
Eenmaal uit de Yarra Valley kwam de zon weer te voorschijn en steeg de buiten temperatuur alweer gauw naar de 32°C.
Om 16.00 uur zochten we een motel op en dat vonden we in Gundagai, zo'n 270km onder Sydney. Motel Gabriel Motor inn.
De bedoeling is dat we morgen een bezoek brengen aan de blue mountains.
Maar tegen de avond kwam er een einde aan het benauwde weer en viel de regen met bakken naar beneden.