29 feb. - Reisverslag uit Bargara, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu 29 feb. - Reisverslag uit Bargara, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu

29 feb.

Door: jac

Blijf op de hoogte en volg margriet en jac

29 Februari 2016 | Australië, Bargara

Even een sprongetje maken naar 29 feb. want we hebben geen wifi gehad aan de kust.
donderdag morgen zijn we al vroeg vertrokken naar het noorden.
Na 2 rustpauze's kwamen we 's middags om 14.30 uur in Bargara aan, maar eerst nog naar de Macademia factory voor de heerlijke noten die daar verwerkt worden, met of zonder chocolade.
we waren precies op tijd om Wiel van de school af te halen, waar ook Rob naar toe kwam.we zijn samen naar Rob's huis gereden en daar nog wat gedronken.
Toen naar ons appartement, een unit voor 4 personen, 2 slaapkamers en 2 douches met zeezicht. www.bargaramotel.com.au (Kacy's)
Om 19.00 uur kwam Rob en Melissa met de kinderen en hebben we met z'n alle daar gegeten. En natuurlijk kwamen de kaarten weer voor de dag om een warme dag af te sluiten.

Vrijdagmorgen om de hoek ontbeten en daarna nog wat rondgereden,

'Smiddags heb ik siësta gehouden want het was zó warm, ik merkte dat ik daar steeds slechter tegen kan. 's avonds hebben we bij Rob ge-BBQ.
Zaterdag zijn we op bezoek geweest bij Sjaak Wolters, een vriend van Jos die daar in 't Palm lake resort woont met z'n Mia.
Sjaak heeft sinds kort te horen gekregen dat hij de ziekte van A.L.S heeft.
Sjaak was de adjudant van Jos toen hij in 2009 prins was van de Stirrers.
Het laatste avondmaal hebben we bij Kacy's gehad.een gezellig retaurantje aan de boulevard.
En vanmorgen zijn we al vroeg vertrokken voor de terug reis, en omdat hier de maximale snelheid 100 km/uur is, kun je van de omgeving optimaal genieten.
Bij thuiskomst hoorde we op T.V dat dit de warmste en droogste zomer sinds 1840 is, geen wonder dat zelfs wij, als zomermensen, er moeilijk tegen kunnen.

• 02 Maart 2016 - 18:05

Miejeurninck:

Lekker weertje breng maar een paar graden mee doe Jos en Francien de groeten

• 03 Maart 2016 - 13:55

Jacq En Mariet:

Hoi jac en Margriet en natuurlijk Francien en Jos, zoals ik las hebben jullie een paar mooie dagen achter de rug bij Rob en is het lekker warm. Jullie zullen ondertussen wel een beetje geroosterd zijn. Hier is alles oke alleen een stuk kouder als bij jullie. Nog een hele mooie tijd en heel veel plezier en natuurlijk op zijn tijd een bieeeertje. Groetjes