21 maart - Reisverslag uit Forestdale, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu 21 maart - Reisverslag uit Forestdale, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu

21 maart

Door: jac

Blijf op de hoogte en volg margriet en jac

21 Maart 2016 | Australië, Forestdale

Als in nederland de lente begint, zijn ze hier met de herfst bezig. De zon wordt minder sterk maar 't voelt soms nog wat benauwd aan.
zo zijn we de zondag begonnen met een bezoek aan mt. Coot-tha waar je over heel brisbane kunt kijken, mooi gezicht is dat. Waar ook de televisie zenders staan die op dat moment de live beelden uitzonden van de formule 1 race in Melbourne.
Daarna zijn we naar South bank gegaan waar in 1988 de wereld expo werd gehouden, en nu is omgetoverd in een fantastisch uitgaans en recreatie wijk
met theator, zwemparadijs, restaurantjes en cafeetjes.
Dat kwam goed uit en heb ik getracteerd op een etentje voor mijn verjaardag bij de Italiaan. Jetty. Zo kwam aan onze laatste zondag hier weer een mooi einde.