17 maart - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu 17 maart - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu

17 maart

Door: jac

Blijf op de hoogte en volg margriet en jac

17 Maart 2016 | Australië, Byron Bay

Door steeds wegvallende wifi signalen heeft 't verslag wat vertraging op gelopen, maar toen we zaterdag 12 maart gingen ontbijten wisten we niet wat we zagen, zo'n uitgebreid ontbijt hadden we tot nu toe nergens gezien.
We hebben de chef kok dan ook een compliment gegeven wat hem zichtbaar goed deed.
De volgende stop werd Coffs harbour, een plaats aan de pacific ocean.
Nadat we de intrek hadden genomen in Town Lodge Motor Inn , hebben we een strandwandeling gemaakt. Thuis in 't motel hebben nog wat gezwommen, maar moest ikeerst de dode kikker op de bodem van het zwembad verwijderen anders ging Margriet er niet in. 's avonds hebben we bij de overburen, de chinees gaan eten, en toen naar bed.
De volgende morgen wordt je wakker en ben je gelijk een jaartje ouder, al merkte ik er bar weinig van, voelde me net als gisteren.
Het plan was om via Nimbin naar Byron bay te gaan, zo gezegd zo gedaan.
We gingen terug in de tijd, de tijd van flower power van drugs sex en rock and roll, de tijd van woodstock 1969. Hier wonen nog de hippies en leven van zelfs gemaakte schilderijen.de gaten in de weg zijn beschilderd zodat ze lijken op ballonnen en overal ruik je de wiet.
We reden door naar Byron bay, het oosterlijkste puntje van het vaste land,
het was er een drukte van je welste, een plaats waar veel surfers en backpackers bij elkaar komen.Een plaats die ook gelijk 50% duurder is als de doorsnee village's. Waar terrasjes zijn en muziek, een leuke plek om je verjaardag te vieren.