5 maart - Reisverslag uit Parkes, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu 5 maart - Reisverslag uit Parkes, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu

5 maart

Door: jac

Blijf op de hoogte en volg margriet en jac

05 Maart 2016 | Australië, Parkes

In de "Spaanse lantaarn" , in Parkes zoals het motel wordt genoemd, brachten ze ons het breakfest op de kamer, zodat we al vroeg konden vertrekken voor de 750 lange kilometers die ons nog resten.De omgeving werd steeds vlakker en de dood gereden kangoeroes steeds meer.Het links rijden voelt aan, alsof ik 't al jaren doe. Soms rij je tientallen kilometers zonder iemand tegen te komen.
De buiten temperatuur geeft in de auto 39°C aan, dat merk je pas als je een raam opendraait. De rit schiet goed op en we besluiten de laatste 250km door te rijden naar Kim. Ondertussen naderen we Victoria en de route wordt steeds mooier, het wijn gebied, de Yarra Valley. Precies om 18.00 uur zitten we bij Kim aan 't buffet. Ze stond af te wassen met de rug naar ons toe terwijl ze praatte met haar gasten. De man kijk ons aan en ik leg een vinger op m'n mond en hij begreep het. Toen Kim op een gegeven moment omkeek, glunderde haar hele gezicht, ze had ons nog niet verwacht: WAT LEUK, riep ze! Helaas was ze vol geboekt, maar ze zorgde voor een oplossing in de buurt. Dit was voor 1 nachtje maar, gelukkig want er was vannacht ruzie en vechten we hoorden alleen maar:" F★ck you" de rest verstonden we niet. Maar om 10 uur gaan we bij Kim ontbijten.

• 07 Maart 2016 - 13:09

Mariet En Jac:

Hoi Margriet Jac Francien en Jos, wat leuk dat jullie al bij Kim zijn doe iedereen maar de groeten . En nog een hele mooie tijd. Gisteren geluisterd naar Pieter Kieviet heel erg bedankt voor de felicitaties en jammer dat hij het niet gedraaid heeft wat jij meegestuurd had. ik zal het zelf wel draaien op mijn vejaardag.
    Hij heeft ut niet begrepen. Op facebook zag ik dat mr. Bean en Antoinette nog hopen jullie te ontmoeten, als dat zo is doe je ze maar de hartelijke groeten van ons. heel veel groeten van Bert en Wil, Ton en Bianca, Ton en Wies en Marietje. Oh Ja gisteren gehoord dat Henk 6 mei gaat trouwen ( wat een eikel).

• 08 Maart 2016 - 16:44

Harrie:

HI Jac en Margriet

Leuk om die reis van jullie een beetje te volgen. Heerlijk.
    Leuk dat jullie bij Kim zijn. Doe haar maar de hartelijke groet. Gewoon blijven genieten en door schrijven