22 feb. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu 22 feb. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van margriet en jac linssen - WaarBenJij.nu

22 feb.

Door: jac

Blijf op de hoogte en volg margriet en jac

23 Februari 2016 | Australië, Brisbane

Gisteren kwam Josje en Leanne met de kinderen op bezoek en zijn ook blijven eten. Het was erg gezellig bij stömme kal en een potje bier.
Met Noah en Liam hebben we nog snooker gespeeld.
En vanmorgen heeft Jos ons al vroeg naar de bushalte in Browns plane gebracht en zijn we met z'n tweetjes gezellig gaan stadten.
ondanks er veel schaduw was in de Queens street was het erg vermoeiend en moesten we van tijd tot tijd een terrasje opzoeken.
En na een belletje kwam Jos ons dan ook weer ophalen.
De avonden worden buiten afgesloten met een kaartspel, vnavond was dat Skip-Bo.
Donderdag morgen vertrekken we al vroeg naar Bargara, waar Rob en Melissa wonen met de kinderen Wil en Sam.
Rob woont sinds kort in zijn nieuwe huis wat hij heeft laten bouwen, en Jos en Francien zullen 't dan voor het eerst zien.
we zullen 't hele weekend in Bargara en Bundaburg blijven.